سرگرمیمطالب جالب خواندنی

به خرافات توجه نکنید، عطر جدایی نمی‌آورد!

0
(0)

رابطه عطر و جدایی

آیا گفته‌ها در مورد رابطه عطر و جدایی واقعا درست است؟ اینکه می‌گویند هدیه دادن عطر باعث جدایی می‌شود. در این قصد داریم رابطه عطر و جدایی را برای شما بیان کنیم.

در همه جای دنیا رسم است که در مناسبت‌های مختلف به هم هدیه دهند. هدیه دادن باعث افزایش عشق و محبت بین افراد می‌شود. هنگام انتخاب هدیه برای دیگران باید به چند نکته اساسی توجه کنید، ابتدا بودجه‌ای که برای هدیه اختصاص داده‌اید را در نظر بگیرید. سپس کمی با سلیقه کسی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید بخرید، آشنا شوید. خرید عطر به عنوان هدیه گزینه مناسبی است ولی از قدیم شنیده‌ایم که هدیه دادن عطر باعث جدایی می‌شود  و همیشه رابطه عطر و جدایی را اینگونه برای ما به تصویر کشیده‌اند. شما هم شنیده‌اید؟ به نظرتان تا چه حد صحت دارد؟ رابطه عطر و جدایی را بررسی می‌کنیم. همراه ما باشید.

رابطه عطر و جدایی

رابطه عطر و جدایی

حتما شما هم شنیده‌اید که هدیه دادن عطر جدایی می‌آورد ولی هیچ کس نمی‌داند که عقیده از کجا و چرا در ذهن اکثر مردم جای گرفته است و تا موقعی که علت موضوعی مشخص نباشد نباید پذیرفته شود. این عقیده خرافه‌ای بیش نیست پس بهتر است از ذهن همه دور شود. اگر هم زوجی بعد از دادن هدیه عطر جدا شده‌اند، کاملا تصادفی است و ربطی به نوع هدیه ندارد ممکن است قبلا با هم مشکل داشته‌اند و رفته رفته شدید شده و یا به طور تصادفی بعد از دادن هدیه عطر مشکلی پیدا کرده‌اند. بهتر است برای جدایی دنبال دلیل قانع‌کننده‌ای باشیم!

هیچ کس از بوی خوش عطر فرار نمی‌کند بلکه برعکس، بوی بد و آزاردهنده انسان‌ها را از هم جدا می‌کند و تاثیر منفی دارد و تبدیل به خاطره بد خواهد شد. بوی خوش در ذهن همه خاطره‌ای بر جای می‌گذارد که تا سالیان سال از ذهنشان خارج نمی‌شود. پس تاثیر عطر و ادکلن بر روی انسان‌ها بسیار عمیق است و در عرض چند ثانیه کل خاطرات گذشته را به یاد انسان می‌آورد.

هدیه دادن عطر

این موضوع نه منشا علمی دارد و نه مذهبی، پس به هیچ وجه پذیرفته نیست با این خرافه انگار یک شیشه عطر و یا ادکلن را صاحب قدرت خارق‌العاده‌ای می‌دانیم که به کاینات دستور می‌دهد که دو فرد هم از جدا شوند! این خلاف عقل و منطق است پس دلیل علمی وجود ندارد و در مورد مذهب هم، اگر به سخنان معصومین دقت کنیم کاملا خلاف این عقیده را بیان می‌کنند.

چند مورد از احادیث ائمه در مورد عطر

رابطه عطر و جدایی

  • پیامبر اعظم (ص) : هدیه را بپذیرید و بهترین هدیه‏‌ها عطر است که از همه سبک‌بارتر و خوش‌بوتر است.
  • پیامبر اعظم (ص) : بهترین بندگان خدا کسانی هستند که به پیمان خود وفا کنند و بوی خوش به کاربرند.
  • امام صادق (ع) : هر کسی به سر و روی مسلمانی عطر بزند، خدای عزّوجل در مقابل هر مویی، نوری برای او در روز قیامت قرار می‌دهد.
  • امام صادق (ع) : آنچه در راه عطریات خرج کنی ، اسراف نیست.

 

 

به این رمان امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا : 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا