مانتومد و لباس

زیباترین ژورنال مانتو شیک ۹۸ / ۲۰۱۹

0
(0)
مدل مانتو2019

جدیدترین ژورنال مانتو  ۲۰۱۹  مجلسی در انواع رنگ و طرح های مختلف مجلسی و اسپرت

در این بخش زیبا و شیک ترین استایل و مدل مانتو پیشتاز سال ۹۸/ ۲۰۱۹ راگردآوری کرده ایم. مجموعه زیبای مدل مانتو اسپرت و شیک اندامی و جلوباز ۱۳۹۸ و ۲۰۱۹ برای تابستان و دیگر فصل های سال ، مدل هایی با تنوع بالا مخصوص خانم های خاص پسند و شیک پوش در انواع فرم های بدنی، در بین مدلهای امروز نکاتی را هم در مورد پوشش مانتو بشما خواهیم گفت کـه با دانستن آن ها می توانید بهترین مانتو را مطابق با فرم بدن خودتان خریداری کنید، در ادامه هم چنان کـه هستید با بخش مد همراه بمانید.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

گالری شیک و زیباترین مدل مانتوهای دخترانه و زنانه سال ۹۸

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتو ۹۸ ،مدل مانتو دخترانه ۲۰۱۹

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتو زنانه شیک

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مانتوی مناسب برای خانم‌های بلند قد:

لباسی کـه از بالا تا پایین تک‌رنگ باشد بدلیل این کـه خطی یک‌دست ایجاد میکند، شـما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث میشود کـه قد شـما بـه چند قسمت مختلف تقسیم و جداسازی شود ودر نتیجه کوتاه‌تر و متناسب‌تر دیده بشوید. پس بخاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفش‌تان در چند رنگ متفاوت اما دریک‌هارمونی انتخاب شود حتماً می دانید کـه مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان میدهد پس از پوشیدن چنین مدل‌هایی خودداری کنید. هر مانتویی کـه خیلی گشاد و باد کرده باشد شـما را بزرگتر از انچه کـه هستید نشان میدهد.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتو اسپرت

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مانتوهای مناسب برای خانم‌های ریز‌ اندام و کوتاه قد:

مانتوهای ساده‌ای کـه تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنید. از پوشیدن مانتوهایی با دامن‌ های خیلی گشاد و کلوش خودداری کنید. مانتو، بارانی یا پالتویی انتخاب کنید کـه سایز کوچک و اندازه شـما باشد. اگر در انتخاب سایز خود دقت نکنید، مجبورید شانه‌های بزرگ و آستین‌های بلند مانتویتان رابه خیاط بسپرید تا آنرا اصلاح کند.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مانتوهای خیلی بلند موجب می شود کـه کوتاه‌تر دیده شوید. یک مدل کوتاه تا روی زانو برای شـما بسیار مناسب اسـت. مانتویی کـه راه‌های عمودی باریکی دارد، باعث ایجاد خطوط عمودی بیشتری روی لباس میشود و درنتیجه شـما را بلندتر نشان می دهد، هم چنین این مانتوها رسمی و کلاسیک اسـت.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

دقت کنید کـه دامن مانتوی شـما تا روی زانو باشد کـه بـه بلندتر دیده شدن شـما کمک می کند. از پوشیدن هر مانتویی کـه جعبه مانند یا خیلی گشاد باشد «کـه شـما را چاق و تپل نشان میدهد» یا مدل‌های چروک خودداری کنید.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتوهای مناسب برای خانم‌های چاق و درشت اندام:

سایز را فراموش کنید و بـه دوخت مانتو توجه کنید. هیچکس نمی داند شـما دقیقا چـه سایز مانتویی باید بپوشید، بنابر این تلاش کنید تا خودرا در لباسی خیلی تنگ، در لباسی کـه کاملا متناسب اندام شـما نیست، در فشار قرار ندهید.

در عوض مانتو‌هایی را انتخاب کنید کـه اندازه شـما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شـما باشد. مانتو‌های کشی و استرچ و کمرهای کشی طبق معمول برای زنان درشت اندام مناسب نیست. سعی کنید خطوط افقی در مانتو‌یتان نباشد، راه‌راه پارچه‌ها، نوارها و خطوط افقی شـما را چاق‌تر و عریض‌تر نشان می دهد.

مانتو‌هایی بپوشید کـه خطوط و راه‌های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند. از پوشیدن مانتوهایی کـه جیب‌های بغل از رو دارد، خودداری کنید. مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید و بـه دنبال مدل‌هایی باشید کـه شکاف‌های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل‌ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، بـه اسانی شـما در هنگام حرکت کمک میکند.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتوهای مناسب برای خانم‌های با شکم بزرگ:

از پوشیدن مانتوهای کمردار جدا خودداری کنید. کمر باعث ایجاد جمع‌شدگی و چین در قسمت شکم میشود و دور شکم را بزرگتر از انچه کـه هست،

نشان میدهد. البته مانتوهای مدل Wrap «مدلی کـه یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می شود» را می توانید بپوشید.

این مدل بالاتنه باعث میشود کـه عرض سینه شـما بـه دو قسمت جداسازی شود و کمر مشخص‌تری ایجاد کند،

در نتیجه شکم شـما کوچک‌تر بنظر می رسد.

بـه دنبال مانتو‌های قالب تن راسته باشید کـه یک فرم یک دست مستقیم از شانه تا پایین پای شـما ایجاد میکند.

بطور کلی جیب، پلیسه و چین در ناحیه پشت،

جلو و پهلوی شکم باعث می شود کـه بـه قسمت میانی بدن و شکم بزرگ تر بنظر برسد.

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

مدل مانتو اسپرت و شیک ۲۰۱۹ در انواع رنگ و طرح های مختلف مجلسی و اسپرت

مدل مانتو2019
مدل مانتو۲۰۱۹

تازه ترین مدل مانتوهای جدید زنانه و دخترانه

به این رمان امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا : 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا