رابطه و ازدواجسبک زندگی

چگونه بفهمیم که عاشق شده‌ایم!!

0
(0)
چگونه بفهمیم که عاشق شده ایم

هر فردی در شروع یک رابطه‌ی عاطفی با جنس مخالف، دچار احساساتی می‌شود که این احساس، یک احساس جدید و در عین حال جذاب برای او است. اما اکثر مواقع افرادی که وارد یک رابطه‌ی عاطفی می‌شوند به رابطه‌ای که دارند مشکوک شده و همیشه در این فکر هستند که آیا این رابطه جدی و ریشه‌دار است و یا یک رابطه‌ی احساسی گذرا و موقت. برای پی بردن به جواب این سوال بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا به سوال شما “چگونه بفهمیم که عاشق شده ایم” پاسخ دهیم.

چگونه بفهمیم که عاشق شده ایم

نشانه های عاشق شدن

در ادامه برخی از رفتارهایی که افراد عاشق آن‌ها را انجام می‌دهند را برای شما بیان می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سوال “چگونه بفهمیم که عاشق شده ایم” می‌تواند پاسخ داد.

این نکته را نیز بدانید این قواعد کلی نیستند و نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد. پس دلیلی ندارد هر کسی که این رفتارها را دارد حتما عشق او واقعی است.

– زمانی که در کنار او هستید احساس امنیت می‌کنید از هیچ چیز نمی‌ترسید و برعکس برا مقابله با ترس‌هایتان نیز آماده هستید. انگار که در کنار او بودن شجاعتی به شما می‌بخشد که فکر می‌کنید هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد.

نشانه های عاشق شدن

– یکی از نشانه‌های عاشقی این است که دوست دارید همیشه در کنار او باشید حتی زمان‌هایی که شما را اذیت کرده و ناراحتتان می‌کند.

– زمانی که به او پیام می‌دهید اگر خیلی سریع به پیام شما جواب ندهد نگران می‌شوید.

نشانه های عاشق شدن

– زمانی که عاشق می‌شوید اظطراب این که آیا او نیز شما را نیز دوست دارد را ندارید و می‌توانید با پیام‌های دیر هنگام او نیز کنار بیایید.

– زمانی که روز سختی را پشت سر گذاشته‌اید فکر کردن به فردی که عاشقش هستید به شما آرامش خاصی می‌بخشد.

نشانه های عاشق شدن

– بدون هیچ برنامه‌ای درباره‌ی کارهایی با هم صحبت می‌کنید که قرار است در آینده کنار هم آن‌ها را انجام دهید. مثلا عجیب نیست که شما درباره‌ی کنسرتی که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود صحبت کنید و یا در مورد مسافرت‌هایی که باهم خواهید رفت.

از کجا بفهمیم پسری عاشق ما است

نشانه های عاشق شدن

– زمانی که عاشق فردی می‌شوید با ناراحتی او ناراحت می‌شوید و درد او را حس می‌کنید و دوست دارید در غم و نارحتی او شریک باشید.

نشانه های عاشق شدن

– زمانی که جمله‌ی دلم برایت تنگ می‌شود را بیان می‌کنید به این خاطر نیست که دل او را شاد کنید بلکه این جمله احساس درونش شما را بیان می‌کند که حتی بعد از گذشت ۱ ساعت دوری نیز دل‌تان برای او تنگ می‌شود و این نشان می‌دهد که او بخشی از زندگی شما شده است.

♥ چگونه بفهمیم که عاشق شده ایم ♥

– فردی که عاشق او هستید اولین فرد زندگی شما است و زمانی که اتفاق خوب و یا بدی برای شما می‌افتد دوست دارید اولین کسی که صحبت می‌کنید او باشد و در ابتدا به سراغ او می‌روید.

نشانه های عاشق شدن

– زمانی که فردی وارد زندگی شما می‌شود و شما عاشق او هستید هیچ‌گاه به گذشته برنمی‌گردید و خاطرات بد و یا خوب گذشته را در ذهن خود مرور نمی‌کنید چون در کنار او به آرامشی رسیده‌اید که بدی و خوبی گذشته هیج اهمیتی ندارد.

نشانه های عاشق شدن

– یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن این است که اگر از کارهایی بدتان می‌آمد ولی فردی که عاشقش هستید آن‌ها را دوست دارد دیگر برای شما آن کار بد نیست و ممکن است جالب نیز به نظر بیاید. مثلا اگر قبلا از ترن هوایی وحشت داشتید ولی حالا او از شما می‌خواهد که سوار ترن هوایی شوید حرف او را پذیرفته و این کار را انجام می‌دهید.

نشانه های عاشق شدن

حال که فهمیدید چگونه بفهمیم که عاشق شده ایم بهتر است به دنبال این نشانه‌ها در خود باشید.

به این رمان امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا : 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا