رابطه و ازدواجسبک زندگی

سوالاتی که در اولین قرار ملاقات عاشقانه باید بپرسیم!

0
(0)

قصد داریم برای شناخت عاقلانه شما هنگام اولین قرار ملاقات عاشقانه سوالاتی را مطرح کنیم که مطمئنا بی‌تاثیر نخواهد بود و جواب سوالات شناخت نسبی در شما ایجاد می‌کند. قبل از دل بستن به طرف مقابل باید عاقلانه تصمیم بگیرد چون بعد از دل بستن دیگر چنین امکانی نخواهید داشت. تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

اولین قرار ملاقات عاشقانه

اولین قرار ملاقات با پسر

همیشه اولین قرار ملاقات عاشقانه نقش مهمی در زندگی هر یک از طرفین دارد، زیرا می‌تواند مقدمه‌ی یک رابطه پایدار و حتی ازدواج باشد. شاید خیلی از روجین بعد از آشنایی با اخلاق و خصوصیات کلی تصمیم به ملاقات عاشقانه بگیرند، این ملاقات شاید آن قدر شما را تحت تاثیر قرار دهد که بعد از آن مرحله کاملا عاشقانه و بدون منطق پیش روید.

در حالی که اولین قرار ملاقات عاشقانه باید منطقی پیش رود تا قبل از مرحله دلبستگی شما بتوانید تشخیص دهید که این فرد با معیارهای شما سازگار است یا خیر؟ چگونه به جواب این سوال برسیم؟ باید در ملاقات اولیه سوالاتی را از طرف مقابل خود بپرسیم و بر اساس جواب‌ها شناخت نسبی پیدا کنیم. این شناخت نسبی می‌تواند نشان‌دهنده خیلی از خصوصیات اخلاقی باشد.

اولین قرار با دوست پسر

قبل از قرار ملاقات لیست سوالات خود را یادداشت کرده و مرور کنید تا هنگام ملاقات فراموشتان نشود. سوالاتی که باید بپرسید، عبارتنداز:

مهم‌ترین فرد و یا افراد زندگی شما چه کسانی هستند؟

این سوال شاید مهم‌ترین سوالی است که باید در اولین قرار ملاقات عاشقانه بپرسید، بعد از این که فرد مقابلتان به سوال پاسخ داد، به جواب سوال خوب فکر کنید. بیشتر افراد پاسخ “پدرم” ، “مادرم” یا “پدر و مادرم” و یا “دوستانم” را می‌دهند. پاسخ این سوال اولین قدم شناخت طرف مقابلتان است. جواب این سوال میزان صمیمت او با دیگران را نیز برایتان آشکار می‌کند. پس کاملا دقت داشته باشید.

اولین قرار عاشقانه

ارزشمندترین دارایی شما چیست؟

این سوال نیز جزو سوال‌های مهم است که جوابش شما را در شناخت طرف مقابل یاری می‌کتد. این سوال کل اولویت‌ها و ارزش‌های زندگی او را مشخص می‌کند. شاید وقتی این سوال از خودِ ما شود در همان لحظه نتوانیم پاسخ دهیم و نیاز به تقکر داشته باشیم، شاید تا آن لحظه واقعا فکر نکردیم که ارزشمندترین دارایی زندگی ما چیست؟ پس اگر نتوانست پاسخ دهد و آمادگی نداشت، اجازه دهید روی سوال فکر کند و حتی اگر شده ملاقات بعدی جواب دهد. جواب این سوال ممکن است خیلی ساده باشد، پس به دنبال جواب‌های طولانی نباشید، مثلا یک قاب عکس، یک نقاشی و … می‌تواند جواب این سوال باشد.

اهل کجا هستید؟

در جواب این سوال شاید خیلی از افراد نام محله و خیابان خود را بگویند ولی منظور از سوال کلی است یعنی وطن شما کجاست؟ در کدام شهر به دنیا آمده‌اید؟ در کجا زندگی کرده‌اید؟

اولین قرار ملاقات

چه چیز شما را می‌خنداند؟

خنده در زندگی هر شخص اهمیت زیادی دارد، بیشتر افراد علاقه دارند شریک زندگی‌شان، شاد باشد و خنده را به زندگی‌اش به ارمغان آورند. پس جواب این سوال که چه چیزی شما را می‌خنداند؟ به نظر سوال مهمی می‌آید چون متوجه می‌شوید که چه چیزی باعث خنده و شاد شدن طرف مقابلتان می‌شود. با این سوال شیوه زندگی و شخصیت او مشخص می‌شود.

اولین قرار ملاقات

چه کاری را با اشتیاق انجام می‌دهید؟

بیشتر ما انسان‌ها کارهایی را سر اجبار انجام می‌دهیم ولی کارهایی هم وجود دارد که ما آن‌ها را با اشتیاق انجام می‌دهیم. این سوال هم در مورد کشف شخصیت و دیدگاه زندگی مهم است اگر در جواب این سوال “هیچ کار” شنیدید باید در ذهنتان یک آژیر قرمز روشن شود چون ممکن است طرف مقابلتان جزو معدود افرادی باشد که به  هیچ کاری و هیچ چیزی شور و اشتیاق ندارد. جواب این سوال ممکن است، “پیاده‌روی” ، “راز و نیاز با خدا” و … باشد.

آیا جزئی‌نگر هستید یا با دلتان تصمیم می‌گیرید؟

در اولین قرار ملاقات عاشقانه بهتر است این سوال اساسی را بپرسید. برخی از انسان‌ها به جزئیات و مراحل هر کار اهمیت می‌دهند ولی برخی دیگر اصلا به جزئیات توجهی ندارند و فقط با دلشان تصمیم می‌گیرند. جواب این سوال برای شناخت طرف مقابل اهمیت زیادی دارد.

اولین قرار ملاقات

علاقه دارید قبل از مرگتان چه کارهایی را انجام دهید؟

در اولین قرار ملاقات عاشقانه با این سوال زمینه فراهم می‌کنید که طرف مقابلتان از رویاها، خواسته‌ها و علائق خود با شما صحبت کند و مطئن باشید که جواب این سوال شما را در شناخت شخصیت طرف مقابل کمک می‌کند.

جذاب‌ترین شخصیتی که می‌شناسید، چه کسی است؟

این هم جزو سوالات مهم است که شما در شناخت اطرافیان او کمک می‌کند. بعد از پاسخ گرفتن برای این سوال، می‌توان در مورد شخصیت که برایش جذاب است سوال‌های جزئی‌تری بپرسید. شاید هم بهتر باشد این شخصیت را با خودتان مقایسه کنید و ببینید او چگونه افرادی را تحسین می‌کند؟

اولین قرار ملاقات با خواستگار

سخت‌ترین و وحشتناک‌ترین کاری که تا به حال انجام داده‌اید چه بوده است؟

اولین قرار ملاقات عاشقانه بهتر است این سوال را نیز بپرسید. در زندگی همه ما لحظات سخت و حتی وحشتناکی وجود داشته و خواهد داشت. با جواب این سوال می‌توانید بدانید که چه چیزها و یا چه کارهایی را مشکل می‌داند و برایش سخت است. پاسخ کامل به این سوال نحوه برخورد با مشکلات زندگی را نیز می‌تواند نشان دهد.

روز تعطیلی خود را چگونه سپری می‎کنید؟

کارهایی که یک فرد در روز تعطیلی انجام می‌دهد موارد خیلی ریزی از شخصیت او و همچنین علایقش را بیان می‌کند. این سوال خیلی مهم است چون در صورت ازدواج روزهای تعطیلی را با هم خواهید گذراند و چه بهتر که علایق یکسانی داشته باشید. اگر گفت که روز تعطیلی ندارد و همیشه کار می‌کند، احتیاط کنید این فرد به شغلش معتاد است!

اولین قرار ملاقات عاشقانه

خانواده شما چگونه افرادی هستند و در چه محیطی بزرگ شده‌اید؟

تعریف وی در مورد خانواده خیلی مهم است حتی بپرسید که دوران کودکی خود را چگونه سپری کرده‌اید؟ اگر در خانواده پرتنش بزرگ شده باشد در روحیات او تاثیر می‌گذارد ولی این بدین معنا نیست که کسی را که گذشته پرتنشی داشته، کنار بگذارید. ولی باید مطمئن شوید که تاثیر عمیقی روی روحیه و شخصیتش بر جای نگذاشته است.

اولین قرار ملاقات عاشقانه

با این سوالات می‌تواند به شناخت نسبی از فرد مورد نظرتان در اولین قرار ملاقات عاشقانه برسید زیرا به جواب سوالات در همان لحظه فکر می‌کند و از قبل آماده نبوده است، پس احتمال دروغ‌گویی کم‌تر است و شما اگر جزئی‌نگر باشید در هر سوال کلی از خصوصیات اخلاقی وی را کشف خواهید کرد و ادامه مراحل را برای شما آسان‌تر می‌کند.

به این رمان امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا : 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا