آرایش و زیباییارایش صورت

اگر قصد انجام بوتاکس دارید این نکات را بدانید

0
(0)

اگر می خواهید بوتاکس انجام دهید باید سراغ نکاتی بروید و در مورد بوتاکس اطلاعات کامل را داشته باشید.

قبل از انجام بوتاکس این موارد را به یاد داشته باشید

این روزها بوتاکس کردن مانند رنگ کردن مو عادی شده است و البته اگر دوستان شما همگی هم بوتاکس انجام داده باشند ولی این نمی تواند ترس شما را در اولین بوتاکس کم کند. بعضی از افراد از ترس ضخامت سوزنی که به پوستشان وارد می شود احتمالا منصرف می شوند اما بعضی ها هم هر کاری انجام می دهند تا چهره شان کمی تغییر کند و این درد سوزن ها ارزشش را دارد. اگر شما هم جزو دسته دوم هستید و می خواهید حتما بوتاکس را انجام دهید پس بهتر است صحبت های یک متخصص پوست را در این مورد بخوانید و سپس برای انجام دادن بوتاکس نزد پزشک بروید.

بوتاکس

نکاتی در مورد اولین بوتاکس

نکات مهم قبل از اولین بوتاکس

1. بوتاکس یک پیش گیری کننده عالی است:
همه خانم ها در هر سنی می توانند بوتاکس انجام دهد اما بهتر است از بوتاکس به عنوان یک پشگیری کننده قبل از ظاهر شدن هر گونه چین و چروکی استفاده کنند. خط اخم، خط پیشانی و خطوط پنجه کلاغی جزو رایجترین چروک های صورت هستند. خیلی از مراجعه کنندگان اغلب در حدود سن 25 سالگی شروع به بوتاکس می کنند که این سنی است که در آن چروک صورت شروع به عمیق شدن می کند.
2. به خاطر داشته باشید این یک علاج دائم و همیشگی نیست:
انجام دادن یک باره بوتاکس فایده ندارد و دائمی هم نیست هر فرد باید هر سه یا چهار ماهی یکبار برای انجام دادن بوتاکس مراجه کند تا مطمئن شود چین و چروک جدیدی ایجاد نمی شود.
بوتاکس

اثر بوتاکس دائمی نیست

3. تحت نظر پزشک متخصص پوست باشید و برای بوتاکس فقط کلینیک های مطمئن را انتخاب کنید:
کسانی که بدون داشتن تخصصی بوتاکس می کنند اصلا قابل اطمینان نیستند. دکتر پوست برای انجام دادن بوتاکس بهترین شخص است و شما نیاز به پزشکی با تجربه دارید زیرا اگر بوتاکس به درستی تزریق نشود شما مشکل پیدا می کنید و ابروهای شما نامتقارن می شود. باید بدانید اگر بوتاکس اشتباه تزریق شود نمی توان آن را خارج کرد و باید چند ماه صبر کنید تا اثر بوتاکس از بین برود.
4. آماده سازی برای نتیجه
دکتر توصیه می کند که یک هفته قبل از بوتاکس کردن نباید الکل، قرص ایبوپروفن، اسپرین، روغن ماهی و ویتامین ای خودداری کنید. از مصرف ویتامین های گیاهی مانند سیر جنسینگ نیز پرهیز کنید. این موارد باعث رقیق شدن خون شما می شوند و باعث ایجاد کبودی در بدن شما می شوند.
بوتاکس

شرایط پیش از بوتاکس

5. بوتاکس سالم و استاندارد که توسط متخصص تزریق شود آسیب نمیزند
نحوه انجام این پروسه : در ابتدا باید پوست را با الکل آماده سازی کنند و پوست از مواد آرایشی و مواد آرایشی پاک شود. خیلی سریع سوزن خیلی ریز وارد ماهیچه می شود تا با شل کردن ماهیچه های صورت به قدر مختصر کار بوتاکس را انجام دهد. در این مرجله یک سوزن ریز را روی پوست خود احساس می کنید.اگر روی درد تمرکز کنید یا هنگام بوتاکس راحت نباشید یک پماد بی حس کننده 20 دقیقه قبل از انجام بوتاکس روی پوست مالیده می شود تا پوست بی حس شود.
بوتاکس

تزریق بوتاکس

عوارض و مضرات بوتاکس

6. در مورد عوارض جانبی نگران نباشید
در بیشتر موارد هیچ عارضه جانبی ندارد. البته ممکن است پوست شما مانند هر درمان دیگری کمی واکنش نشان بدهد اگر این چنین شد به مقداری کم ورم می کند و قرمز می شود که باید تاثیر آن خنثی شود و در مدت کوتاهی از بین برود.
بوتاکس

عوارض بوتاکس

به این رمان امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا : 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا